Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 marca 2013

Gnaszyn: gimnazjalista promuje Dzieło Modlitwy za papieża Franciszka



„Proszę was o modlitwę do Pana, prosząc o błogosławieństwo dla mnie.” - te słowa, które wypowiedział papież Franciszek 13 marca do wiernych zgromadzonych na placu św. Piotra szybko obiegły świat.



Na prośbę Ojca Świętego odpowiedział Adam Kopiński uczeń II klasy Gimnazjum Nr 11 w Częstochowie, a zarazem lektor w parafii p.w. Przemienienia Pańskiego w Gnaszynie i założył specjalną stronę internetową „Dzieło Modlitwy za papieża Franciszka”.




Na stronie http://zapapieza.beepworld.pl/znajduje się m. in. kalendarz modlitwy, gdzie pod każdy może wybrać swój dzień, w którym będzie modlił się za papieża Franciszka.  -Gdy usłyszałem słowa z prośbą o modlitwę czułem przynaglenie Ducha Świętego, aby wyjść na przeciw wezwaniu nowego Papieża – mówi 15-letni Adam.

„Kilka dni nosiłem w sercu te słowa, a potem wpadłem na pomysł, aby uruchomić specjalną stronę internetową pod nazwą Dzieło Modlitwy za papieża Franciszka.”- dodaje gimnazjalista.

W tym duchowym przedsięwzięciu chodzi o zebranie grupy osób, z których każda w zadeklarowanym dniu miesiąca będzie się modliła w intencji Ojca Świętego.- podkreśla Adam Kopiński. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz