Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 stycznia 2013

Kard. Józef Glemp nie żyje


23 stycznia zmarł Prymas Polski kard. Józef Glemp.

Portal Niedzieli



Kard. Glemp zostawił wielkie ślady w moim życiu. Moje pierwsze spotkanie z kard. Glempem miało miejsce w 1987 r. Byłem wówczas alumnem Niższego Seminarium Duchownego. Spotkanie odbyło się 14 sierpnia podczas witania pielgrzymki warszawskiej. Potem w kolejnych latach każdego roku witałem ks. Prymasa razem z mamą w Alejach NMP w Częstochowie. Wspominam spotkania z Prymasem Polski w Wiecznym Mieście kiedy odwiedzał nas studentów w Instytucie Polskim w Rzymie. Towarzyszyłem ks. Prymasowi w Neapolu podczas otwarcia Polskiej Misji Katolickiej.

Za wyróżnienie poczytuję sobie to, że dane mi było być w „asyście” ks. Prymasa przez kilka lat, gdy witał z Domu Biskupów częstochowskich pielgrzymów warszawskich.

Noszę w sercu nasze spotkania na Jasnej Górze. Podczas pielgrzymki „Niedzieli” na Jasną Górę mogłem też być ceremoniarzem Ks. Prymasa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz