Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Bł. Jan Paweł II - świadek świętości życia.


To jedyne moje zdjęcie jakie wykonałem Janowi Pawłowi II. Zrobiłem je 2 marca 2002 r. w Auli Pawła VI w Watykanie. Jan Paweł II przewodniczył wówczas modlitwie różańcowej Uniwersytetów Europy. Była to szczególna modlitwa za Europę. Podczas tego spotkania odbył się tzw. "telemost" z Moskwą. Dzięki owemu "telemostowi" Jan Paweł II mógł widzieć wiernych zgromadzonych w katedrze w Moskwie, a wierni z Moskwy mogli zobaczyć papieża w Auli Pawła VI. Wówczas abp Kondrusiewicz zaprosił Ojca Świętego do Moskwy. Tego samego wieczoru odmówiony był "dziesiątek" różańca po rosyjsku.

Dla mnie to zdjęcie jest bardzo ważne. jest ono wspomnieniem najpiękniejszych chwil mojego życia. Kiedy patrzę na to zdjęcie serce bardzo mocno mi bije. jest na tym zdjęciu bł. Jan Paweł II - świadek świętości życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz